lördag 28 februari 2015

Stoff åt intresseklubbens anteckningar

Jag har inget annat jag skriva så här kommer en lista som jag har snott från https://elsaalexandraandersson.wordpress.com.

Vad har du på dig?
Strumpor, mjukisbyxor, BH, grått linne, handledsvärmare :)

Hur mår du?
Sådär. Nånting i min hjärna har liksom lagt av. Kan inte hålla flera bollar i luften, tål inte stress. Är trött, deppig och har järnbrist också.

Vad önskar du just nu?
Oj. Stabilitet? Balans i livet och en vardag jag trivs med.

Vad har du ätit idag?
Vaniljyoghurt med müsli. Vindruvor och svart te.

Vad ska du göra imorrn?
Repa med punkbandet.

Och på söndag?
Det är ju söndag imorn :) Kommer inte ihåg vad jag ska göra på måndag och orkar inte hämta mobilen och kolla.

Vem saknar du?
En massa folk jag inte umgås med längre. Till exempel tjejerna i hårdrocksbandet jag spelade i när jag var 20.

Senaste köp?
Öh mat? Eller jag beställde en massa böcker från Adlibris häromdan förresten.

Vad skrattade du senast åt?
Säkert nån serie, typ Modern Family eller Weeds :)

Vad grät du senast åt?
Mitt liv.

Vem sov du senast med?
Min pojkvän! :D 

Vad läser du just nu?
Mest tidningar. Har påbörjat Varat och varan av Kajsa Ekis Ekman och Malcolm X självbiografi men får se hur lång tid det tar att läsa ut dom. Läser typ lite serier också. Och bloggar. Det måste ju vara mest bloggar jag läser när jag tänker efter.

Senast sedda film?
En asäcklig film som heter We Are What We Are.

Vilken svordom använder du mest?
Fan skulle jag tro.

Vem var den senaste som ringde dig?
Orkar inte kolla. Kan ha varit mamma.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Hmm... ja det har jag väl. Inga speciellt religiösa människor dock.

Senast 3 inkomna sms?
Så nu blir jag alltså tvungen att resa mig och hämta mobilen i alla fall *suckar*.
De var alla från min kille. Bara smalltalk :)

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Nä jag orkade inte... Men jag har städat! :D" 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Ljudteknik.

Vilken är din favoritfrukt?
Åh gud vad svårt! Jag älskar frukt! Vindruvor kanske?

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Halle Berry. Alla som är bruna typ.

Vad är du rädd för?
Ensamhet.

En person du tycker är snygg?
Lupita Nyong'o är sjukt snygg.

Blir du lätt svartsjuk?
Nej inte särskilt.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Det finns så många bra... Jag har ingen favorit. Inte som jag kan komma på nu i alla fall.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Jag har en gruppchat med bandet, de spammar typ 20 meddelanden om dan.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Japanska eller portugisiska hade varit coolt :)

Vad för sorts killar faller du för?
Snälla killar.

Vart vill du åka just nu?
Japan.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Böcker. Seriealbum. Saker att äta och saker som luktar gott. Muggar. Att någon hjälper mig att sätta upp den lilla hyllan som jag har tänkt sätta upp i flera år.

De som nu ska göra listan är:
Delfy behöver starta upp sin blogg igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar